2015. október 31., szombat

Sziasztok!
Itt is lennék a mai nap utolsó bejegyzésével.
(máskor nem valószínű, hogy 3 lesz 1 nap)
Akkor lássuk is hogyan kell elkészíteni egy halloween- i baba ruhát:


Szükséges dolgok:

- Valamilyen ruhaanyag (egy zsebkendő is tökéletes)
- Egy papír
- Celluxragasztó 
- Színes ceruzák vagy filcek
(- Radír)
- Olló
- Egy szalag vagy bármi ahhoz hasonló
- És egy (EAH) baba

Elkészítés:

(- ha a zsebkendő túl nagy hajtsuk le egy kicsit
)

- Tekerjük körbe a babán a zsebkendőt, de ne szorítsuk rá teljesen
- Ezután fogjunk 2 darab ragasztócsíkot
- Azokkal pedig ragasszuk össze a zsebkendőt
- A ruhát azért nem teljesen szorosra csináltuk, mivel most fogjuk megszorítani egy szalagféleséggel, amit úgy kössünk a ruhára, hogy ne kelljen levágni ahhoz, hogy kicsomózzuk. Ez azért jó mert így bármikor ha levesszük a ruhát csak ki kell csomóznunk a szalagféleséget, aztán pedig magát a ruhát levennünk. (ezért nem lett szoros, hogy le lehessen húzni róla)Tehát egy szalagféleséggel kössünk gyenge csomót a ruhára
(Ilyesminek kell ezután lennie a ruhának:
)
Díszítés:
A ruha tetejére bármilyen egyszerű mintát rajzolhattok, én csak odafirkantottam valamit egy zöld filctollal de szerintem jól mutat a ruhán
-Ezután a lapra rajzoltam egy töklámpást,   de más halloween-i tárgyat vagy egy szörnyet is rajzolhattok.
- Az ollló segítségével kivágtam a töklámpást
- 2 darab ragasztócsíkkal felragasztottam a tököt a ruhára
- Majd a lapra felírtam, hogy HALLOWEEN, és ezt is kivágtam

-És felragasztottam a ruha aljára
Kész is vagyunk :D


Remélem tetszik nektek és írjátok meg hozzászólásban ha ti is elkészítitek, és ha akartok képet is küldhettek, hogy hogyan sikerült. :)
U.i: Bocsi, hogy nem tudtam videó formájában megcsinálni. :(




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése