2015. december 20., vasárnap

Karácsonyi dizi,2 db új "Kit illet a varázsgömb?" fejezet!!!

Sziasztok!

Igen, tudom, hogy azt ígértem aktív leszek a blogon, és elég sokáig nem csináltam semmit, csak néha írtam chat-be. Ma ezt próbáltam bepótolni. Elkészítettem, és beállítottam az új, azaz a karácsonyi designet!
Remélem tetszik :)

Valamint, pár perce fejeztem be, a "Kit illet a varázsgömb?"-nek a 6. fejezetét. Igen, a 6.-at! Ugye legutóbb a 4.-et írtam meg, és körülbelül fél órája írtam meg az 5.-et, de a nagy kihagyás, és a fejezet rövidre sikeredése miatt megírtam a 6. fejezetet is!

Szóval kattintsatok a: "Kit illet a varázsgömb?" fejezetek   nevű menüpontra, és olvassátok el a 2 db új fejezetet!

Pár nap múlva (de lehet, hogy akár holnap) újra készítek valamit! Addig is, ha beszélni szeretnétek, írjatok chat-be! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése